Grąžinimas

Jeigu atsiranda priežasčių, dėl kurių pirktas produktas netinka, pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo grąžinti ją pardavėjui. Sumokėti pinigai grąžinami pirkėjui ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų. Grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas. Grąžinamas produktas turi būti nenaudotas ir savo originalioje pakuotėje, išskyrus vakuuminius skaidrius įpakavimus. Visi gamykliniai lipdukai, tarp jų serijinis numeris, turi būti ant prekės ir/arba jo pakuotės.

Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:

  1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
  2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;
  3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
  4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
  5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas).

Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti ją analogiška preke. Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per nurodytą terminą grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt), o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.

Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/